De ce imi iubesc aparatul foto…


Am debutat pe un Canon powershot A550, un fel de sãpuniera cum ii spunea un vechi amic, aparat care si-a facut treaba cu brio in multele drumeții pe munte când am dorit sa imortalizez clipele minunate din locurile pe care le-am vizitat.

Ulterior au apărut telefoanele mobile, pe care le putei lua oriunde fară a uita sa îți iei camera foto, ma refer la smartphone-uri si am avut norocul sa folosesc un iphone 4s si mai tarziu 5s, care isi face treaba si acum fiind principala camera foto, pe care o folosesc zi de zi, mai ales pentru postările de pe instagram și facebook.

Anul acesta am reușit sa primesc o camera foto profesionala, un aparat dsrl, pe care îl doream demult, dar nu am avut posibilitatea sa îl cumpăr.

image

Nu e chiar atat de simplu sa lucrezi pe un dsrl, mai ales in modul manual, dar sper sa invăț.

Primele fotografii le-am facut pe modul auto, însă imi ieseau prea deschise adica erau supraexpuse. Apoi am urmarit ceva tutoriale pe youtube si am învățat să folosesc modul manual si iti reglezi singur setariile, fotografiile fiind ceva mai bune. Esențial este sa ții cont de cele trei elemente: viteza de expunere, deschiderea de diafragma si de sensibilitatea luminozitatii-ISO, si încet fotografiile încep sa prindă contur🙂


Cam astea ar fi, important e să exersezi cât mai mult restul vine cu timpul.


Si rezultatele sunt ok:

Lasă un răspuns

