Despre solidaritatea umana


Cu siguranta traim vremuri tulburi.

Vineri seara pe la 10 pm, ma pierdusem printr-un fotoliu, prin sufragerie, tolanit ca un motan, citeam o carte interesanta pe tableta. M-am ridicat si am privit spre geam inspre padure, cum fac de obicei, inainte de a ma duce la culcare. Ma asteptam sa vad padurea in intuneric, conturul muntilor si luminitele de pe strazile de la marginea padurii, din cartierul de la poalele muntilor.

image

Am ramas socat cand am constat ca o casa de la marginea padurii era in flacari! Primul instinct a fost sa sun la 112, dar am deschis fereastra balconului, era multa lume care striga, se auzeau voci de oameni grabiti si de copii si mi-am dat seama ca cineva sunase demult la serviciile de urgenta. Mi-am luat aparatul foto si am tras cateva cadre, distanta fiind destul de mare pana la casa in flacari.

In aproximativ 5 minute a aparut o salvare si ulterior o masina de pompieri. Pana s-a stins focul, casa a ars la nivelul acoperisului si etajul superior, vedeam cum se prabusesc grinzile precum niste bete de chibrit.

Dimineata nu mai ramasesera decat ruinele fumegande…

Reproduc ce a scris un amic de al meu pe facebook:

,, Niște oameni tocmai au pierdut tot ce aveau… și nu aveau prea multe. Dacă locuiți pe lângă Sinaia și aveți haine, încălțăminte, vase, tacâmuri pe care nu le mai folosiți… sau vreți să le donați orice altceva, mergeți în cartierul Platou Izvor (cel de lângă Hotel Mara) și întrebați acolo, sau urmați harta, am atașat-o în primul comentariu.”

image

 

TEL.Proprietara 0724677089,locuiau 3 familii, 4 copii ,o persoana cu dizabilitai care are nevoie de un carucior acum,copii sunt trei baieti 6,9,12 ani si o fetita de 12 ani,trei femei si un barbat. ”

Acum astept sa vad cum functioneaza solidaritatea umana…

Lasă un răspuns

