Pentru că schimbarea e buna


Am schimbat denumirea site-ului pentru ca initialul P Gopo’ s blog nu spunea nimic, era un nume generic un fel de John Doe american adica o persoana necunoscută. A doua alegere cea de Ajax Vikingul m-a facut sa zambesc, trimiterea fiind la popoarele nordice, desi numele de Ajax e mai degraba folosit intens in Olanda. Ne-am stabilit la The lone Wolf in traducere libera lupul singuratic, pentru ca ma reprezinta, toata viata am fost un lup singuratic, care s-a desprins de haita pentru a cauta hrana singur, desi paradoxal am fost inconjurat tot timpul de ceilalti membrii ai haitei🙂 . Am fost si sunt un autodidact si am cautat sa fac lucrurile in felul meu, fara sa tin cont prea mult de parerile celorlalti. Cineva spunea: Nu iti irosi timpul tau traind vietile altora! ( cred ca Steve Jobs). Asta m-a ajutat sa ma canalizez pe rezolvarea problemelor personale, fara sa ma cantonez prea mult in rezolvarea problemelor altora. Desigur am intalnit oameni minunati de la care am avut de invatat foarte mult si in general au fost oameni simpli cu vointa puternica care isi urmarea scopul atent fara prea multe complicatii, fara complexe de intelectuali ratati carora nu li se recunosc meritele. Simplitatea s-a nascut la tara sau in mediul rustic, unde omul stia ce are de facut de la muncile campului pana la pascutul oilor. Noi orasenii suntem complexati din prea mult timp liber disponibil stam si ne gandim prea mult la solutii complicate cand de fapt lucrurile sunt simple, ne creem propriile bariere mentale si inchisori ale mintii. In tineretile mele am vizitat o manastire unde va prin Moldova pe langa Vaslui, si am fost impresionat de organizarea de stup cu sarcini precise pentru toti membrii ei. Fiecare om avea o sarcina bine stabilita unul ingrijea florile, altul curata la animale, altul renova cladirile, altii faceau mancare, etc. La intrebarea mea adresata parintelui: ,, Parinte nu va plictisiti aici ?” acesta mi-a raspuns zambind: ,, Noi aici nu avem timp sa ne plictisim, aplicam dictonul „Hora et labora!”  adica un fel de munca si rugaciune sau muncim si ne rugam. Asadar mintea fiind mereu ocupata cu realizarea sarcinilor zilnice nu mai are timp sa devina introspectiva si sa se intrebe kantian: cine sunt, ce vreau si ce este omul?. Am incercat sa aplic acest principiu simplu dandu-mi sarcini zilnice, ajutand oameni fara a sta sa ma gandesc prea mult la cine sunt ce vreu si incotro ma indrept. Viata te va duce unde vrea ea, iti va scoate in cale oameni buni si oameni rai si din fiecare intalnire ai ceva de invatat pentru a te dezvolta pe plan personal si  pentru a deveni mai bun sau mai rau. In viata lucrurile sunt simple, alb sau negru, yin si yang, bun sau rau, nu există nuanțe gen gri sau roz totul se dezvolta din culorile fundamentale.

Revenind la schimbare cel care nu invata din propriile greseli traieste degeaba. Am devenit lupul singuratic, rupt de haita pentru ca am toate abilitatile necesare pentru a vana singur:), ce nu te omoara te intareste! Lectiile sunt dure in viata insa te ajuta sa te definesti ca om.

Si din momentul in care realizezi cine esti si ce vrei nu prea mai exista bariere… happy hunting!

Auuuuuuu!🙂

image

 

 

 

 

Lasă un răspuns

