Romania – Irlanda de Nord 2-0, razbunarea dupa 29 de ani


Eroul Romaniei din meciul cu Irlanda de Nord, Paul Papp, e bucuros pentru cele doua reusite din aceasta seara si se felicita dupa transferul la Steaua. Eroul nationalei din aceasta seara spune ca cea mai frumoasa zi din cariera lui este cea in care s-a apucat de fotbal.

10309523_540558266080312_5402499138270371481_n

„E o seara foarte frumoasa pentru mine. Dedic victoria sotiei mele, familiei si suporterilor. Echipa a jucat foarte bine, eu doar am fost la capatul fazelor.

Cea mai frumoasa zi a fost cind m-am apucat de fotbal, nu cea de azi. Ramin in continuare fundas central, fundas dreapta, joc unde ma pune antrenorul.

Imi voi face treaba de fundas, iar daca voi avea ocazia sa marchez nu voi ezita. Venirea mea la Steaua inseamna ca am facut doi pasi inainte.

La Steaua sint oameni profesionisi, un grup extraordinar. Sint foarte fericit ca am acest instinct de marcator”, a spus Paul Papp la TVR.

Romania a invins Irlanda de Nord, scor 2-0, gratie a doua reusite semnate de Paul Papp.

Sursa: http://www.gsp.ro

Lasă un răspuns

