De Sf.Ilie


De Sfantul Ilie am plecat sa culeg sunatoare, ca se zice ca-i buna s-o faci ceai si sa-l bei.Am plecat dupa sunatoare dar am gasit mai mult coada soricelului, buna si aia.

Unde-i alt loc mai bun de cules in Bucegi decat la Poiana Stanii?

IMG_3679

Cea  mai frumoasa gradina

poiana stanii

IMG_3683 IMG_3700 IMG_3701

Mi-a placut la poiana stanii ca am gasit ceva indicatoare noi si o umbra de arta.:)

IMG_3682 IMG_3685 IMG_3699

Am facut si un foc ca asa suntem noi mai ,,piromani”.

IMG_3713

Focul l-am facut bineinteles ca sa prajim ceva, nu stiu altii cum sunt dar eu sunt vegetarian de mic…

IMG_3738

Am coborat in oras dupa o scurta ploicica.Prin oras se desfasura nu stiu ce raliu…

IMG_3756 IMG_3769 IMG_3770

a fost o zi reusita precum acest curcubeu surprins de la fereastra camerei.

IMG_3668

Cateva imagini de pe valea pelesului

Dupa o zi frumoasa am adormit bustean si am avut vise erotice…:)

more-0337f02b4ad2f611095bc2d68a3c454c

 

Lasă un răspuns

