COLTII LUI BARBES


Am fost sambata pe o poteca mai grea de la 1600 spre Coltii lui BARBES.

Am pus tittlul fara punct ca sa nu ma mai certe nevasta-mea ca nu stiu sa scriu

este genul de traseu despre care Micuzu ar spune ca a doua oara nu ma mai prinzi pe aici pentru ca nu vreau sa ma pierd pe mine…🙂

sau merseram de ne intrara picioarele in cur!

Am plecat de la 2000

Pe traseu am gasit si zmeura.

Am asteptat si oile sa treaca poteca.

Am plecat pe langa DJ 73 spre casa.

Cam asta a fost.

One thought on “COLTII LUI BARBES

Lasă un răspuns

