La Istanbul.


Am fost vreo 5 zile la Istanbul, in concediu.

Orasul are multe puncte de interes turistic, dar prin unele locuri e mizerie ca la noi.

Daca ai ajuns la Istanbul trebuie sa vizitezi Hagia Sofia si Moscheea Albastra, se vad in foto in stanga si in dreapta, cladirile cu turle inalte si cupole.

Palatul Topkapi merita vazut, asta este intrarea.

Imagine de pe una din terasele palatului.

Multe frumuseti prin zona🙂

Una dintre cupolele Moscheii Albastre.

Atmosfera de pe strazi, incepuse ramadanul la musulmani.

Noptile pareaua ca in 1001 de nopti , umblau turcii pe strazi pana dimineata.

am fost si prin Bazar care e un fel de piata cu multe tarabe, magazine si marfuri.

Astia mi-au placut cel mai mult in Bazar dar erau cam scumpi.

Am vizitat si un parc cu fantani colorate.

Am fost si in croaziera cu vaporasul pe canalul Bosfor.

Am vizitat si o insula din apropiere.

Am vizitat si turnul Galata care semana cu cel al Chindiei din Targoviste.

Am mai privit o data Bosforul.

Am baut o cafea si… ne-am tirat acasa.

 

 

Lasă un răspuns

