Premiile Oscar-2012, un fiasco?


Premii Oscar 2012

In noaptea asta va avea loc decernarea premiilor Oscar pentru anul 2012. De ani buni nu le mai urmaresc cel putin anul trecut am incercat sa ma uit la Kings speech dar nu am reusit.

Iata nominalizarile la cel mai bun film:

Cel mai bun film

Nominalizari

Din toate astea nu am vazut decat Moneyball cu Brad Pitt, film slabut de 6,5 dupa mine, cu baseball un sport pe care oricum nu l-am inteles niciodata. Am descarcat The Descendants, cu George Clooney, dar inca nu l-am vazut.

Interesante mai par doar The Artist si War Horse, oricum nominalizarile la Oscar in ultimii ani ma lasa rece. Hurt locker a mai mers, insa ultimul premiu Oscar m-a dat pe spate.

Cred ca in curand o s-o dam pe seriale, urmariti Person of Interest si o sa vedeti de ce. Mai bine un serial antrenant decat o porcarie de film artistic, pe care s-au mai cheltuit si o gramada de bani.

Lasă un răspuns

