O plimbare pe Furnica.


Am iesit un pic la plimbare pe Furnica, partea Sinaii dinspre munte spre 1400.

Ce ma uimeste pe aici e faptul ca exista prin aceasta zona multe vile si case frumoase ca arhitectura, dar lasate in paragina. Or fi in litigiu, or fi case nationalizate nu stiu, dar mi se pare absurd sa fie lasate intr-o totala stare de degradare.

Dincolo de acest aspect Sinaia ramane, altaturi de Busteni,  Inima Bucegilor ca sa zic asa… de publicitatea bat-o vina mi-a spalat creierul…🙂

La Telegondola era ceva animatie, am baut o ciocolata si am plecat repede pentru ca nu aveam schiuri…🙂

Lasă un răspuns

