Aceiasi poveste veche…am pierdut pe mana noastra.


Am promis sa revin cu reactii dupa Steaua-Twente 0-1, dar ce ar mai fi de spus?

Am pierdut pentru ca s-a vazut, olandezii au fost mai buni, ce sa faci cu Dananae, Prepelita si Tatu?… Nu mai vorbesc de gafa lui Tatarusanu de la golul din minutul 53 al lui Ola John.

Nu cred ca am sa mai scriu prea curand despre fotbalul romanesc, pentru ca este o pierdere inutila de timp, exista atatea alte subiecte interesante, voi mai reveni probabil la acest subiect cand va exista vreo performanta notabila a mercenarilor zilelor noastre: fotbalistii…

Asta e tare, am gasit-o dupa publicare pe gsp.ro nu pot sa nu o dau:

Am sa revin la celalat subiect:

cand mai ajung pe sus…

Lasă un răspuns

