Despe blog în general


O.K. Recunosc ca nu am mai postat de  mult. M-a lasat laptop-up despre care un prieten mi-a spus ,, prietene nu-ti lua Lenovo” şi cine n -are prieteni să-şi cumpere. Câtă dreptate avea. De 5 zile instalez şi rezinstalez sisteme de operare în ideea că macar o dată o să am un boot reuşit.

Asta-i bestia care tuie la restart. Până la urmă tot răul spre bine. Mi-am regăsit nişte prieteni. Cînd eram în liceu cineva mi-a spus,, make new friends but keep the old. Those are silver,  those are gold”, adică ,, fă-ţi prieteni noi dar păstrează-i pe cei vechi, unii sunt argint , ceilalţi sunt aur „, sau mai pe înteles tot prietenii vechi rămân de bază.

asta-i o poză cu noi pe munţi…. artistul e necunoscut

Asa şi cum spuneam , mergem înainte cu bune, cu rele… aşteptăm primavara să regăsim firul ierbii…

 

Lasă un răspuns

