Daca e vineri…e gaming :)


Am profitat de zilele libere ca sa termin doua jocuri nou aparute, am uitat sa mentionez ca ma mai joc din cand in cand….

Primul Battlefield 3 nu m-a impresionat ii dau un 8 cu ingaduinta

misunile scurte, in jumatate de zi il termini lejer.

Al doilea Call of Duty Modern Warfare 3 , asta da joc, supergrafica…misiuni frumoase , cu avionul, cu tancul, cu submarinul, ce mai, razboi total…plus misiunile special oops la care inca ma mai chinui, plus partea de playing on line, inca nu am incercat-o, nota 9.88, mie unul imi place mai mult si decat laudatul Crysis 2.

E si pe asta il descarc acum il astept de jumatate de an pentru ca am jucat toata seria de cand a aparut in 2007 si din ce am vazut pe youtube e super.

Asadar traiasca weekendul si game on brothers!

si cateva imagini:

One thought on “Daca e vineri…e gaming :)

Lasă un răspuns

