FRANTA-ROMANIA 2-0…Am pierdut onorabil


Am pierdut onorabil ieri la Paris, dupa ce Romania a fost egala Frantei timp de 80 de minute. In minutul 71 Sapunaru a trimis mingea in bara, iar dupa aceasta mare ocazie in minutul 82 Remy a inscris plecand din offsaid. Golul lui Gourcuff din minutul 93 nu a mai contat, acesta a inscris in prelungiri pe un fond de dominare al echipei franceze.

FRANŢA – ROMÂNIA 2-0

Remy (82), Gourcuff (90+3)

FRANŢA: Lloris – Reveillere, Rami, Mexes, Clichy – M’Vila, Alou Diarra – Valbuena, Nasri, Malouda – Benzema 
Antrenor: Laurent Blanc

ROMÂNIA: Pantilimon – Săpunaru, Tamaş, Chivu, Raţ – Cociş, Rădoi, Florescu, Zicu – B. Stancu, D. Niculae.
Antrenor: Răzvan Lucescu

Arbitru : Pedro Alves Garcia (Portugalia)
Stadion: „Stade de France” – Paris

One thought on “FRANTA-ROMANIA 2-0…Am pierdut onorabil

  1. Felicitari Romania, eu unul m-am saturat sa tot dea cu pietre altii in noi, macar noi sa ne sustinem, la finalizarea meciului aveam toate injuraturile din lume la adresa arbitrajului, insa nu iti ramane decat un gust amar, cand vezi ca te fura pe fata acesti arbitri incompetenti, parerea mea!

Lasă un răspuns

