Ubuntu 10.4 – super OS


Ieri am avut o experienta super interesanta, am instalat pe o partitie goala Ubuntu 10.4, si am ramas uimit sa descopar un super sistem de operare care culmea mai e si free.

L-am descarcat de pe site-ul lor oficial, adica de aici:

http://www.ubuntu.com/

Mi-a recunoscut toate componentele si si-a apdatat toate driverele, chiar si pentru placa video , Nvidia GSO 9600.

In cazul filmelor si-a downloadat singur codecurile de imagine, pot spune ca se vad si subtitrarile, iar pentru fiserele audio are o aplicatie care le reda.

Nu mai vorbesc ca are si program de scriere CD-uri , firefox gata instalat, prrogram pentru posta electronica si multe alte aplicatii care pot fi adaugate ulterior de pe site-ul oficial.

Grafica e nemaipomenita si aduce aminte de Mac OS de la Apple. Poate fi luat in considerare in cazul in care va doriti un apple si nu reusiti sa instalati o varianta Hackintosh pentru PC.

in concluzie UBUNTU 10.4 este cel mai bun sistem de operare pe care il poti downloda free de pe net, are suport  si chiar upgrade, plus pachet Office Org pentru prelucrare documente. Din partea mea 10 cu felicitari pentru autorii.

Iata cateva imagini cu desktopul meu ubuntu 10.4:

Lasă un răspuns

