Arbitrul Alexandru Tudor


Astazi despre:

Arhiva personală: Alexandru Tudor

Am în arhiva mea o imagine cu Sandu Tudor. La modul figurat, desigur. Arbitrul despre care mulţi spun că e arogant, că se crede Brad Pitt şi multe altele. O să comit o indiscreţie, dar sper ca Tudor să mă ierte. Dacă nu, îmi cer anticipat scuze.

Lângă neterminatul Stadion Naţional se află o pistă de atletism plină de amatori de mişcare. Ea înconjoară un teren, de asemenea plin de popor de diferite vârste. Şi terenul şi pista sunt propice antrenamentelor, pista e de tartan sau ceva excelent pentru alergare, se organizează pe ea chiar şi campionate de juniori.

Aici vine să alerge aproape zilnic Alexandru Tudor. Îmi place să cred că se antrenează suplimentar. O face discret, fără a deranja pe nimeni, şi dur. Discret pentru că aleargă singur, cu privirea ţintă înainte şi dur, adică în condiţiile cele mai dure, rulând pe spaţiul îngust dintre pistă şi teren, acolo unde e numai pământ cu pietriş. Pe acest culoar nu se bagă nimeni. Doar arbitrul Tudor, cu şapca trasă pe ochi.

Într-una din zile întâmplarea a făcut ca să-mi termin turele în acelaşi timp cu Tudor. Am mers vreo 50 de metri în spatele lui şi am fost curios să văd în ce maşină se urcă. Şi Tudor nu m-a dezamăgit. După ce a ajutat pe cineva să iasă din parcare, dând indicaţii eficiente numai cu braţul, arbitrul s-a urcat într-o maşină în 3 uşi, mică precum o alună şi a dispărut la fel de discret precum alergarea lui singuratică. Spre alte meciuri după care se vor găsi destui care să-l facă în fel şi chip. Destui posesori de osânză pe trup. Şi pe creier, fireşte.

Lasă un răspuns

